zaterdag 14 februari - sábado catorce de febrero

14 februari 2015 - Antigua, Guatemala

Vandaag ben ik eerst naar de markt geweest. Na de lunch ben ik met Julie een manicure gaan vastleggen voor later om 16u. Hierna hadden we met Helena in Parque Central afgesproken. Hier was nu ook een leuke markt! We hebben gezellig rondgelopen op de markt om half 4 probeerden we geld af te halen maar dit lukte niet. Tegen 4u gingen we naar onze afspraak. Ik kreeg een manicure, Julie had gekozen voor een pedicure en een massage. Ik was al veel sneller klaar en ging terug naar het park om opnieuw geld af te halen. Hier had ik ook afgesproken met Caroline, we keken nog in enkele winkeltjes, geld afhalen lukte weer niet. Uiteindelijk moest ik me erg haasten voor het avondeten en ik was een beetje te laat. Vanavond was er weer een feestje in de Spaanse school 'la fiesta d'amor' Carlos van de Spaanse school was ook jarig. Het was een erg gezellig feest. Er was ook een piñata deze moesten we om de beurt geblinddoekt proberen stuk te slagen, erg grappig! Wanneer hij helemaal stuk was vielen er allemaal lolly's uit. Op het feestje waren ook erg lekkere hapjes en pizza's!