zondag 15 februari - domingo quince de febrero

15 februari 2015 - Antigua, Guatemala

Vandaag stond ik op tijd op om Ruth in het park te helpen. Ik nam de spullen mee die ik nog voor haar had klaar liggen. Onderweg had ik een heel mooi zicht op de vulkaan Fuego.

P1080503

Ruth en de kinderen van het park waren heel erg blij met de spullen! Nogmaals dank aan al mijn sponsors!!

P1080506P1080508P1080510P1080511P1080513P1080517P1080522

's Middags gingen we in een restaurantje eten waar je typisch eten van hier kan eten, het was heel erg lekker! Ik had kip met aardappeltjes met pijpajuintjes en een beetje pasta.

P1080539P1080540P1080541P1080542

In de namiddag zijn we nog naar de markt geweest hier hadden we ook weer een mooi zicht op de vulkaan Fuego!

P1080543P1080544P1080546P1080547

1. Nonkel Eric & Tante Olinka:
    20 februari 2015
    Wat fijn Annelien dat we iedere dag je reisblog kunnen volgen! Zo lijk je dicht bij ons. Wat een indrukken allemaal!! Je ziet en hoort er veel!! Tot uitbarstende vulkanen toe (bbrrr). Je vervolmaakt er je Spaans! Je verblijft bij de 'locals'! Je leeft er in een andere cultuur met duidelijk andere gewoontes. We vinden het geweldig hoe flexibel jij dat aanpakt daar! Dat doe je echt goed Annelien!! Mooie foto's ook!! Dat wordt alvast een hele rugzak vol aan ervaringen! Wij vinden het 'Los Ninos' educatieproject waar je ingestapt bent een heel mooi project. Kinderen die in grote armoede leven, leren rekenen, lezen en schrijven, met kans tot zelfontwikkeling zodat er hoop is op een betere toekomst. Mooi!! We zijn fier en trots op jou!
  2. Annelien Bennik:
    5 maart 2015
    Leuk dat jullie mijn reisblog volgen! Ja, heel veel nieuwe indrukken hier! Mijn rugzak met ervaringen is ondertussen al zeer goed gevuld! Het is een heel goed en mooi project en ik ben blij dat ik er ook iets aan kan bijdragen. Bedankt voor dit fijne bericht!!!