maandag 19 januari - lunes diecineuvo de enero

19 januari 2015 - Antigua, Guatemala

Vandaag weer op tijd op voor de Spaanse les! Mijn leraar leerde me vandaag verschillende onregelmatige werkwoorden, en hij vertelde me dat er nog veel meer onregelmatige werkwoorden zijn die ik deze week zal leren. Pffff veel studeer werk!! In de namiddag hadden we om 15u met Carin onze begeleidster hier afgesproken. Het was erg leuk om haar eindelijk te ontmoeten en interessant! Hierna hadden we toch wel wat honger gekregen dus gingen we in een bakkertje iets lekkers kopen, mmm. Om vervolgens naar de supermarkt te gaan om nog wat inkopen te doen. OP de terugweg konden we voor het eerst de vulkaan zien zonder dat er heel veel wolken waren!

P1070679P1070680

Om 18u was ik eindelijk thuis. Nog op tijd voor het eten. Na het eten nog snel huiswerk maken en dan lekker slapen! Elke dag ben je hier s' avonds moe, we wandelen dan ook heel wat af op een dag en zijn bijna heel de dag buiten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lut teunen:
    21 januari 2015
    Die onregelmatige werkwoorden worden zoveel gebruikt, dat ze al heel gauw heel vertrouwd zullen klinken. Hou maar dapper vol.
    Je bent echt goed bezig :)
    tante Lut