dinsdag 20 januari - martes veinte de enero

20 januari 2015 - Antigua, Guatemala

Voormiddag weer Spaanse les. Namiddag nog even geld afhalen en naar de supermarkt! De supermarkt is hier heel groot en ze verkopen er bijna alles. De meeste dingen zijn wel ongeveer geordend. Ik probeerde een flesje drinken te vinden namelijk water met appelsmaak maar dit was niet te vinden. Er is nergens een afdeling met drinken maar doorheen de hele winkel staan automaten met telkens verschillende flessen drinken door elkaar. Ik heb de hele winkel doorzocht en het nog eens gevraagd maar water met appelsmaak was vandaag absoluut niet te vinden, jammer! Verder heb ik nog mijn huiswerk gemaakt en nog een beetje Spaans geoefend :)

1. Ria Willekens - Aerts:
    23 januari 2015
    Annelien
    Ik wens je een fantastische ervaring toe! Groetjes uit het witte Vlimmeren. Alleen Den Abt ziet wit, heel raar..
    Groetjes
    Ria
  2. Marc en Leen:
    hallo Annelien,
    eindelijk zitten we op het juiste adres. Ik merk dat je in de winkel een echte ontdekkingsreis kunt organiseren. Vanaf nu gaan we jou verhaal regelmatig opvolgen hoor. Geniet er van!
    Marc en Leen
  3. Annelien Bennik:
    Hallo Ria,
    Bedankt! Hier is het lekker warm en zonnig :)
    Groetjes
  4. Annelien Bennik:
    Hallo Marc en Leen,
    Haha ja dat is zeker mogelijk hier in de supermarkt! Leuk dat jullie mijn blog ook volgen! Dat ben ik volop aan het doen, bedankt!
    Groetjes,
  5. Cocky en rob:
    26 januari 2015
    Olá Annelien,
    Vorige week waren we in Vlimmeren bij jouw ouders en hebben uitgebreid jouw reisinfo bekeken en jouw " tafel met parasol" gezien waar je spaanse les krijgt. Inmiddels zit ik op jouw site en ga je volgen. Veel succes met het leren van de taal en binnenkort veel plezier met lesgeven en de contacten met de kindjes. Geniet ook van de tijd samen met Laurens.
    Liefs en groeten van ons beiden,
    Cocky
  6. Annelien Bennik:
    27 januari 2015
    Olá Cocky en Rob!
    Leuk dat jullie mijn blog ook volgen! Bedankt! Ik kijk al uit naar het lesgeven en nog meer contacten met de kindjes van hier, ze zijn allemaal zo schattig! Dat zal ik zeker doen!

Lieve groetjes vanuit Antigua,