zondag 8 februari - domingo ocho de febrero

8 februari 2015 - Antigua, Guatemala

Vandaag zou Laurens weer terug naar huis vliegen. 's Ochtends gingen we nog snel lekker ontbijten bij Doña Luisa. We waren net op tijd terug zodat Laurens nog snel zijn koffers kon dichtmaken. Het was een groot vraagteken of Laurens zijn vlucht enkel vertraging zou krijgen, of geannuleerd zou worden. Om 10u kwam de taxi ons ophalen. 11u waren we in de luchthaven. Ik ging met de taxi weer naar huis. Na een halfuur kreeg ik telefoon, Laurens, met de vraag of we terug konden rijden om hem op te halen. In de luchthaven werd hem verteld dat hij waarschijnlijk pas woensdag een vlucht terug zou kunnen hebben.. Laurens had zijn koffer gewogen en deze woog 18 kg, joepie!! dan kan er nog wat bij :D. Eenmaal terug thuis heeft Laurens uiteindelijk toch een vlucht kunnen boeken voor dinsdag. Zo was hij 2 dagen extra in Guatemala..

's Avonds gingen we met een aantal gezellig uit eten, er waren hele mooie muurschilderingen en een leuk fonteintje. Terwijl we zaten te wachten kwam er een goochelaar enkele trucjes bij onze tafel doen,dit was leuk en erg grappig. Het was een gezellige avond!

P1080406P1080407P1080410P1080412