zondag 25 januari - domingo vienticinco de enero

25 januari 2015 - Antigua, Guatemala

Zondag moeten we altijd zelf voor onze eten zorgen. Ons gastgezin had ons een restaurant op een berg aangeraden waar je lekker kan brunchen en waar het niet te duur is. Vanaf een hotel in Antigua, 'Santo Domingo' rijd telkens een gratis shuttle busje naar boven. Dit omdat het hotel en het hotel/restaurant op de berg van de zelfde eigenaar is. Bij het hotel aangekomen moesten we 20 min wachten op het busje, dan gingen we maar even binnenkijken in het hotel. Dit zag er heel chique en mooi uit. Binnen was ook een galerie met allemaal mooie schilderijen. Hier heb ik 2 kleine schilderijen als souvenir gekocht.

P1070897P1070899  P1070903P1070902P1070908

Na ongeveer 20 min was het busje er en konden we naar boven vertrekken. Onderweg hadden we al mooie uitzichten maar eenmaal boven was het extra mooi. Toen we aankwamen rond 11u hadden we erg veel honger, toen we vroegen voor een plaatsje in het restaurant moesten we 20 min wachten. Dan nog maar even rondlopen op het kleine marktje om dan na 20 min terug te keren naar het restaurant. Het eten in het restaurant was erg lekker er was een buffet waar ze verschillende lekker dingen hadden, onder andere broodjes, pannenkoeken, vers fruit, spek, verse sappen en je kon een omelet laten bakken met de ingrediënten die je graag wilde. Super lekker!

P1070931P1070937P1070938

Na het eten hebben we nog even rondgelopen en foto's gemaakt tot het busje er was en we weer naar beneden konden.

P1070945P1070962P1070967P1070939

Hierna zijn we even naar huis gegaan om nog wat huiswerk te maken en in de namiddag zijn we nog even naar de markt geweest. 's Avonds hebben we een panini broodje gegeten met aardappelen en tomatensoep, mmmm!