maandag 26 januari - lunes vientiseis de enero

26 januari 2015 - Antigua, Guatemala

Vanochtend weer naar de Spaanse les. 's Middag stond een heerlijke deep tissue massage en pedicure gepland, zalig even ontspannen!

Hier in het schoonheidssalon hadden ze erg slimme stoelen voor voetmassages, voetbadjes en pedicures zoals je hieronder kan zien :)

P1070974

Na de pedicure en massage gingen we nog naar een winkeltje waar ze lekkere koekjes verkopen en naar het reisbureau zodat ik het tripje van vrijdagmiddag tot maandagavond naar 'Lago de Atitlan' samen met Laurens kon vastleggen. Als dit alles geregeld was, was het alweer tijd om naar huis te gaan voor het avondeten. Hierna heb ik nog mijn huiswerk gemaakt.

1. Hanne Michielsen:
    30 januari 2015
    Hey Annelien,

Amai, geweldig wat je daar allemaal meemaakt! Ik ben jaloers!!!

Ook super dat je de kinderen zo kan helpen en er zelf ook nog zo van geniet! Je doet dat goed!

Heel plezant dat je ons op de hoogte houdt van al je avonturen. Tof om te lezen!

Geniet er nog van!

Groetjes van Dries en Hanne
  2. Annelien Bennik:
    4 februari 2015
    Heej!

Ja, het is hier super! Vanaf volgende week ga ik de voormiddag naar de school, ik kijk er al naar uit! Ik ben blij dat jullie het leuk vinden om mijn verhalen te volgen!
    Ik geniet volop! :)

Zonnige groetjes van Annelien
  3. Hanne Michielsen:
    4 februari 2015
    :) Stuur je nog een beetje zon naar ons? Hier is het koud

PS: Veel succes met je examens Spaans!
  4. Annelien Bennik:
    5 februari 2015
    Haha ik zal mijn best doen, Laurens kan misschien zondag wat zon meenemen in zijn koffer :p
    Merci! Ik heb mijn examens al gehad, morgen weet ik het resultaat van het schriftelijk examen.. :)