woensdag 25 februari - miercoles vienticinco de febrero

25 februari 2015 - Antigua, Guatemala

Vandaag mocht ik de turnles geven aan de kinderen van mijn klas. Een turnles met als thema de lichaamsdelen. We gingen naar de school waar we ook carnaval en valentijn gevierd hadden en hier ging buiten de turnles door. De kinderen deden erg goed mee en vonden het heel leuk. Het liedje hoofd schouders knie en teen had veel succes.

In het Spaans:

Cabeza, hombros, rodilla y pie (rodilla y pie)

Ojos, orejas, boca y nariz.
Cabeza, hombros, rodilla y pie (rodilla y pie)

Na de turnles mochten de kinderen nog vertellen over hun familie en mochten ze deze in hun schrift tekenen. De juf ging veel weg naar de andere klas en ik was dus veel alleen in de klas met de kinderen. Ik hielp sommige kinderen met het tekenen van hun familie. Ik was blij dat ik vandaag weer veel mocht doen in de klas!

In de namiddag had ik weer 2u Spaanse les hierna hadden we met allemaal afgesproken om nog iets te gaan drinken met alle vrijwilligers en Ana-Maria omdat zij vrijdag naar Nederland vertrekt en pas terugkomt als wij al weer terug naar België zijn... We kregen een lekker stukje taart (om de jarigen die nog komen al te vieren) en een lekker drankje!

P1080909P1080910