dinsdag 24 februari - martes vienticuatro de febrero

24 februari 2015 - Antigua, Guatemala

Vandaag ging ik weer naar de school in Allotenango. Ik moest een stempel zetten op het huiswerk van de kinderen en nieuw huiswerk in hun schrift schrijven. De ochtend vloog weer voorbij! De juf vroeg mij vandaag ook of ik een turnles tegen woensdag kon voorbereiden rond het lichaam.

In de namiddag hadden we afgesproken om naar de markt te gaan. Op de markt aangekomen waren heel veel kraampjes dicht bijna niets was er open. Bleek dat het vandaag schoonmaakdag was. Dit is 1 keer om de zoveel maanden dus wij hadden even pech dat we vandaag naar de markt wilden gaan! Gelukkig was de supermarkt wel open dus konden we daar nog wat spullen kopen!

1. Tante Lief:
    28 februari 2015
    Hey Annelien, we hopen dat je ondertussen helemaal hersteld bent van de ontsteking en je weer volop kan genieten. Wat een prachtige zonsondergang! En fijn te lezen dat je ook zelf een les mag voorbereiden. Kan je daar ook met de leerkrachten van gedachten wisselen en vertellen hoe het kleuteronderwijs hier in elkaar zit? Of is daar niet echt ruimte voor? Geniet nog van je avontuur en heel veel groetjes van ons allemaal!
  2. Annelien Bennik:
    28 februari 2015
    Hej tante Lief, ik ben ongeveer weer helemaal hersteld en heb alleen nog af en toe een beetje last dus ik ben momenteel volop aan het genieten. Ja, die zonsondergang en zonsopgang daar was echt super mooi! Ja, maandag mag ik ook weer een les geven en woensdag weer de turnles! We hebben al wel verteld over het kleuteronderwijs bij ons en zij ook al over het onderwijs hier maar ruimte voor verandering hier is er niet echt. Dat zal ik zeker doen, heel veel groetjes van mij aan iedereen daar!