vrijdag 6 maart - viernes seis de marzo

6 maart 2015 - Antigua, Guatemala

Vandaag werd alles nog herhaald wat de kinderen al geleerd hadden. Volgende week hebben de kleuters 3 dagen examens. Ik mocht weer samen met een kindje werken rond de kleuren. Ik had speciaal een werkboekje gemaakt met kleurplaten van dingen rond de kleuren. Vandaag hadden we geel en rood geoefend en op het einde lukte het af en toe.

In de namiddag hadden we nog vergadering en 's avonds zijn we weer in Kids Restaurant gaan eten. De soep was niet zo heel lekker maar het hoofdgerecht en dessert wel! 's Avonds gingen we gezellig met iedereen nog naar Porque No.

P1090075  P1090076P1090079P1090080P1090081P1090088P1090086

1. Tante Lief:
    10 maart 2015
    Hey Annelien, we blijven meegenieten van je ervaringen in Guatemala. Oh...kleutertjes met examens... Is dat enkel voor de kinderen dan die volgend jaar naar de lagere school gaan? Hopelijk hebben ze niet teveel examenstress! Moedig ze maar goed aan :-) Nu al benieuwd hoe zo een examen verloopt! En we zijn ook erg benieuwd naar je nieuwe laarzen!
    Veel groetjes voor ondertussen!
  2. Bert:
    10 maart 2015
    Hallo Annelien,
    Wij genieten van je reisverhalen en lezen ze iedere keer dat je ze stuurt. Je leeft in een andere wereld en doet goed werk. Je doet veel ervaring op. Hartelijke groet, Ina
  3. Annelien Bennik:
    11 maart 2015
    Hey tante Lief, alle kleuters hebben deze week examens de 5-jarigen en de 6-jarigen. In mijn klas gelukkig maar 3 dagen! De examenstress valt goed mee en we mogen de kinderen gelukkig wel wat helpen! De nieuwe laarzen en schoenen heb ik volgende week woensdag dan zullen de foto's snel volgen! :) Veel zonnige groetjes!
  4. Annelien Bennik:
    11 maart 2015
    Hallo Ina,
    Ik ben blij dat jullie kunnen meegenieten van mijn verhalen hier! Ja, het is hier zeker een andere wereld en de ervaring is geweldig! Het is echt jammer dat mijn laatste weken hier zijn aangebroken.. Zonnige groetjes!