donderdag 8 januari - jueves ocho de enero

8 januari 2015 - Antigua, Guatemala

Om 6.50u stonden we op voor het ontbijt om 7u, hierna snel klaarmaken en om 7.45u vertrokken we naar de school. Om 8u begon onze eerste Spaanse les, spannend! Mijn leraar is Eduardo. Van 8u tot 12u  leerde ik al een heleboel Spaanse woorden!

Spaanse les Spaanse privéles onder la sombrilla...

Hierna snel naar huis voor de lunch en om 2.15u gingen we weer terug naar de Spaanse school want we hadden ons ingeschreven om mee te gaan naar "el cerro de la cruz". Eerst wist ik niet precies wat we gingen doen maar het werd al snel duidelijk we moesten de trappen op, de berg op.

P1070132 "El cerro de la cruz" kan je zien in de verte op de berg.

333 trappen waren het tot boven. In het begin leek het ver en zwaar maar we waren er sneller dan verwacht en uiteindelijk viel het erg goed mee! Boven hadden we een erg mooi zicht over Antigua.

P1070147P1070143P1070158

P1070160 En niet te vergeten "El cruz"!

Het was een leuke uitstap met erg mooie uitzichten!!