vrijdag 27 februari - viernes vientisiete de febrero

27 februari 2015 - Antigua, Guatemala

Vandaag mocht op school een lesje van een halfuur over de 5 zintuigen geven in het Spaans. Het lesje ging erg goed de kinderen deden goed mee en vonden het leuk! Na mijn lesje moesten de kinderen de 5 zintuigen tekenen in hun schrift. Ze moesten bij elk zintuig tekenen wat ze graag met dit zintuig horen, zien, voelen,... De juf gaf de instructies en ging weg ik was vandaag bijna de hele tijd alleen in de klas. Om 9.55u ging ik nog snel met de kinderen naar de lagere school voor het eten. Dit moest erg snel gaan aangezien op vrijdag de school altijd om 10.00u gedaan is voor de kleuters. We moesten ons erg haasten maar het is goed gekomen! Nadat ik de klas gekeerd had mocht ik van de juf naar huis.

Hierdoor waren we al om 11u in Antigua en konden we nog een wandeling over de markt maken! Om 12u hadden we in Parque Central afgesproken om met een paar een Belgisch smoske te gaan eten. Dit was echt super lekker!

In de namiddag ging ik samen met Helena naar Pastores. Dit is een klein dorpje waar in de hoofdstraat allemaal winkels zijn met leren schoenen. Je kan hier ook schoenen op maat laten maken. Ik heb 2 paar laarzen besteld, 18 maart zijn ze klaar!

P1080911P1080912P1080914P1080915P1080916P1080917P1080918P1080919